EcranMobile.fr : l'actualité du marketing mobile

Memorial Day sales boost mobile conversion by 41%




Memorial Day experienced the highest volume of visitors and sales compared to the rest of the weekend. 29% of total visits and 35% of total revenue occurred on that Monday, and conversion was 41% higher than clients' average.PITTSBURGH, June 3, 2015 /PRNewswire/ -- Memorial Day Weekend sales drove shoppers to spend on their mobile devices. The day of the holiday experienced the highest volume of visitors and sales compared to the rest of the weekend, according to Branding Brand's Mobile Commerce Index....




Source : http://www.prnewswire.com/news-releases/memorial-d...


Jeudi 4 Juin 2015


Veille Twitter | Communiqués | Web Review


Recherche Archives


Newsletter Email / RCS

Inscrivez-vous à notre newsletter pour suivre nos actualités.

Le champ SMS doit contenir entre 6 et 19 chiffres et inclure le code pays sans utiliser +/0 (ex. : 33xxxxxxxxx pour la France)
?

Nous utilisons Brevo en tant que plateforme marketing. En soumettant ce formulaire, vous acceptez que les données personnelles que vous avez fournies soient transférées à Brevo pour être traitées conformément à la politique de confidentialité de Brevo.

Terminé